Hebt u een klacht over iets of iemand op het C.T. Stork College?
Geef uw klacht altijd eerst aan ons door. Komt u er samen met ons niet uit? Gebruik dan de klachtenregeling. Hoe die werkt? Dat leest u hieronder.
Indienen van een klacht
U dient de klacht in bij:
- het bevoegd gezag OSG Hengelo; Jan Tinbergenstraat 101, 7559 SP, Hengelo,
- het bevoegd gezag Scholengroep Carmel Hengelo; Postbus 898, 7550 AW, Hengelo
of de Landelijke klachtencommissie
Bezoekadres
Gebouw Woudstede
Zwarte Woud 2 2
3524 SJ Utrecht
Postadres
Postbus 85191
3508 AD Utrecht
E-mail: info@onderwijsgeschillen.nl
Website: landelijke klachtencommissie onderwijs.
Denk er aan. De klacht moet binnen een jaar na een incident binnen zijn.
De klacht wordt bij voorkeur schriftelijk ingediend. Op de klacht komt een datum en een handtekening voor ontvangst. Mocht de klacht mondeling worden ingediend, dan moet daar een verslag van worden gemaakt. Dat verslag moet van een datum worden voorzien en door u voor akkoord worden getekend.
Dus een klacht bestaat minimaal uit:
- Een omschrijving van de klacht
- De dagtekening
- Uw naam en adres
Klik op onderstaande link voor uitgebreide informatie over de klachtenregeling van de OSG