Klachtenregeling

Selecteer een pagina:

Hebt u een klacht over iets of iemand op het C.T. Stork College?
Geef uw klacht altijd eerst aan ons door. Komt u er samen met ons niet uit? Gebruik dan de klachtenregeling. Hoe die werkt? Dat leest u hieronder.

Indienen van een klacht

U dient de klacht in bij:

  • het bevoegd gezag OSG Hengelo; Jan Tinbergenstraat 101, 7559 SP, Hengelo,
  • het bevoegd gezag Scholengroep Carmel Hengelo; Postbus 898, 7550 AW, Hengelo

of de Landelijke klachtencommissie

Bezoekadres
Gebouw Woudstede
Zwarte Woud 2 2
3524 SJ Utrecht

Postadres

Postbus 85191
3508 AD Utrecht

E-mail: info@onderwijsgeschillen.nl
Website: landelijke klachtencommissie onderwijs.

Denk er aan. De klacht moet binnen een jaar na een incident binnen zijn.
De klacht wordt bij voorkeur schriftelijk ingediend. Op de klacht komt een datum en een handtekening voor ontvangst. Mocht de klacht mondeling worden ingediend, dan moet daar een verslag van worden gemaakt. Dat verslag moet van een datum worden voorzien en door u voor akkoord worden getekend.

Dus een klacht bestaat minimaal uit:

  • Een omschrijving van de klacht
  • De dagtekening
  • Uw naam en adres

Klik op onderstaande link voor uitgebreide informatie over de klachtenregeling van de OSG

Klachtenregeling Stichting OSG Hengelo

Klachtenregeling Stichting Carmelcollege

Wij gebruiken cookies

Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden op onze website. Kom meer te weten over welke cookies we gebruiken of pas ze aan onder instellingen.

Noodzakelijke cookies
Wij plaatsen essentiële cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Privacy overzicht
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
Ingeschakeld Uitgeschakeld